مكانى

(نصيحتان )
5 يعجبهم
المعلومات الأساسية
الفئة آسيوي
المنطقة المعادي
العنوان ش 250 ميدان المعادى جراند مول - امام معادى جراند مول
رقم الهاتف ...00188 شاهد الرقم

نصائح الناس اللي جرّبوا مكانى

إحكيلنا إذا جربته
  •   (جيد جداً)
    قبل 3 أعوام

    من الأماكن المميزة في وجود تنوع شامل في كل الأكلات اللي بيقدمها تعرف تفطر عنده أو تتغدا كل حاجة موجودة .

    المكان أصلاً لطيف و هادي و جوه ظريف تحب تروحه على طول .

    ممكن تجرب على الفطار الأومليت بالجبنةو الطماطم ، بالإضافة انه عنده برده الكرواسون و الباتيه و غيره .

    السوشي برده موجود عنده وبحب أوي سلطة الفراخ و الذرة مميزة .

    أسعاره معقولة جداً بالنسبة للي بيقدمه .

    من الأماكن المميزة في وجود تنوع شامل في كل الأكلات اللي بيقدمها تعرف تفطر عنده أو تتغدا كل حاجة موجودة . المكان أصلاً لطيف و هادي و جوه ظريف تحب تروحه على طول . ممكن تجرب على الفطار الأومليت بالجبنةو الطماطم ، بالإضافة انه عنده برده الكرواسون و الباتيه و غيره . السوشي برده موجود عنده وبحب أوي سلطة الفراخ و الذرة مميزة . أسعاره معقولة جداً بالنسبة للي بيقدمه .

    مكانى

  •   (جيد جداً)
    قبل 3 أعوام

    مكاني من أكتر الأماكن ال مش هيختلف عليها أتنين..وهو الحل الأمثل لخلافات هنخرج فين ولا هناكل ايه ودا لأنه ببساطة عنده منيو متنوع جدا من أول وجبات الأفطار لغاية السوشي بار ال زود شهرة المكان أكتر في الفترة الأخيرة فعلشان كدة هو ملتقي لأذواق ناس كتير جدا حتى متبعي الحميات الغذائية هيلاقو اختيارات صحية كتير في منيو مكاني زي الخضار المشوي وسندوتش سلطة التونة وسلطة الدجاج المشوي ..لو حابب تفطر في مكاني فأحلى حاجة ممكن تطلبها هي البيض المقلي مع البيكون والتوست وأكيد أكيد هتحتاج تطلب قهوة لأنها كمان حلوة وكدة الفطار دا ممكن يكلفك في حدود ال 50 جنيه..

    طبعا دا غير باقي الأختيارات الموجودة من الكرواسون والباتيه والمخبوزات المتنوعة وغالبا سعرهم مناسب جدا بيدأ من 12 جنيه للقطعة ..

    مكاني تجربة حلوة وأنصح بيها الكل.

    مكاني من أكتر الأماكن ال مش هيختلف عليها أتنين..وهو الحل الأمثل لخلافات هنخرج فين ولا هناكل ايه ودا لأنه ببساطة عنده منيو متنوع جدا من أول وجبات الأفطار لغاية السوشي بار ال زود شهرة المكان أكتر في الفترة الأخيرة فعلشان كدة هو ملتقي لأذواق ناس كتير جدا حتى متبعي الحميات الغذائية هيلاقو اختيارات صحية كتير في منيو مكاني زي الخضار المشوي وسندوتش سلطة التونة وسلطة الدجاج المشوي ..لو حابب تفطر في مكاني فأحلى حاجة ممكن تطلبها هي البيض المقلي مع البيكون والتوست وأكيد أكيد هتحتاج تطلب قهوة لأنها كمان حلوة وكدة الفطار دا ممكن يكلفك في حدود ال 50 جنيه.. طبعا دا غير باقي الأختيارات الموجودة من الكرواسون والباتيه والمخبوزات المتنوعة وغالبا سعرهم مناسب جدا بيدأ من 12 جنيه للقطعة .. مكاني تجربة حلوة وأنصح بيها الكل.

    مكانى

هل جربت هذا المكان؟

أكتب نصيحة
حمّل تطبيقات جيران على هاتفك المتنقل الان!