حسونة

حسونة 113 شارع التحرير - ميدان الدقى, القاهرة الدقي
4 1
(نصيحة واحدة )
0 يعجبه
المعلومات الأساسية
الفئة عصائر ومشروبات ، حلويات
المنطقة الدقي
العنوان 113 شارع التحرير - ميدان الدقى
رقم الهاتف ...04006 شاهد الرقم +20 2 37604006
0

نصائح الناس اللي جرّبوا حسونة

إحكيلنا إذا جربته
  •   (جيد جداً)
    قبل 4 أعوام

    حسونة موجود فى أزحم مكان فى الدقى وهو ميدان الدقى لكن ده ما يمنعنش ان حسونة عنده حاجات مميزه , المنيو غني ومميز، أنواع كثير من العصائر والكوكتيلات، وهـ تتوهم بالأسماء العجيبة للميكسات والمشروبات اللي ممكن تختار مكوناتها وتعملها حسب رغبتك، والجرسون هـ يعمل لك اللي أنت عاوزه مخصوص وأنت قاعد مريح على كراسيهم الخطيرة.

    مطبوع على الحائط أول ما تدخل المحل أسماء وصور لاختيارات الكيك والتارت المميزة للمكان وجابت نتيجة معانا وجربنا تارت التفاح ( 9 جنيه)، الكيك نفسه كان رطب شوية، لكن كان غني بالطعم وما كانش مسكر قوي زي كل الحلويات ما بـ تتعمل في مصر، التفاح هو اللي كان معسل وواخد شربات كثير وضيع التوازن اللي كنا عاوزينه. كان فيه كمان موس الشوكولاتة بـ 9 جنيه، والتيراميسو بـ 13 جنيه، وسلاطة الفواكة اللي ممكن تختار مكوناتها بنفسك.

    حسونة موجود فى أزحم مكان فى الدقى وهو ميدان الدقى لكن ده ما يمنعنش ان حسونة عنده حاجات مميزه , المنيو غني ومميز، أنواع كثير من العصائر والكوكتيلات، وهـ تتوهم بالأسماء العجيبة للميكسات والمشروبات اللي ممكن تختار مكوناتها وتعملها حسب رغبتك، والجرسون هـ يعمل لك اللي أنت عاوزه مخصوص وأنت قاعد مريح على كراسيهم الخطيرة. مطبوع على الحائط أول ما تدخل المحل أسماء وصور لاختيارات الكيك والتارت المميزة للمكان وجابت نتيجة معانا وجربنا تارت التفاح ( 9 جنيه)، الكيك نفسه كان رطب شوية، لكن كان غني بالطعم وما كانش مسكر قوي زي كل الحلويات ما بـ تتعمل في مصر، التفاح هو اللي كان معسل وواخد شربات كثير وضيع التوازن اللي كنا عاوزينه. كان فيه كمان موس الشوكولاتة بـ 9 جنيه، والتيراميسو بـ 13 جنيه، وسلاطة الفواكة اللي ممكن تختار مكوناتها بنفسك.

    حسونة

هل جربت هذا المكان؟

أكتب نصيحة
حمّل تطبيقات جيران على هاتفك المتنقل الان!