مطعم وكبابجى الحاتى

مطعم وكبابجى الحاتى قطعة 350 - ش 11 متفرع من ش 9, القاهرة المقطم
3 18
(نصيحة واحدة )
17 يعجبهم
المعلومات الأساسية
الفئة مأكولات محلية
المنطقة المقطم
العنوان قطعة 350 - ش 11 متفرع من ش 9
رقم الهاتف ...55417 شاهد الرقم +20 2 25055417
ساعات العمل
مغلق الان
فاتح الان
الاحد : من 10:00 صباحاً إلى 12:00 صباحاً
الاثنين : من 10:00 صباحاً إلى 12:00 صباحاً
الثلاثاء : من 10:00 صباحاً إلى 12:00 صباحاً
الاربعاء : من 10:00 صباحاً إلى 12:00 صباحاً
الخميس : من 10:00 صباحاً إلى 12:00 صباحاً
الجمعة : من 10:00 صباحاً إلى 12:00 صباحاً
السبت : من 10:00 صباحاً إلى 12:00 صباحاً
0

نصائح الناس اللي جرّبوا مطعم وكبابجى الحاتى

إحكيلنا إذا جربته
  •   (جيد)
    قبل 4 أعوام

    من الأسماء المعروفة جدا في مصر المتخصصة في الكباب والكفتة وأنواع تانية من المشويات زي الكبدة والسجق والفراخ المشوية .. الحاتي بينضم لقائمة أشهر أسماء الكبابجية في مصر .. على الرغم من كدة ما بُبيلاقيش اعجاب ناس كتير أوي .. يعني مثلا هتلاقي جزء بيحب يتطلب من عنده الفراخ المشوية من أو الشيش طاووق أنا شخصيا من الناس دي .. هتلاقي ناس تانية بتحب كفتة الحاتي بس وبتبعد عن الكباب وهكذا مش هتلاقي الكل مُتفق على أن الحاتي كويس في كله..

    الحاتي مؤخرا فتح فرع جديد في مدينتي بالتحديد في أرابيسك مول ودا الفرع ال أنا بتعامل معاه .. على الرغم من فروعه الكتير لكن ولا فرع منهم قعدته حلوة من حيث القعدة بالأضاءة بالديكور بكل حاجة فعلشان كدة متفكرش تاكل في المطعم ممكن تطلب دليفري أفضل بيوصل بسرعة جدا ..

    من الحاجات الجميلىة اوي ال أنصحك تركز عليها الفترة الجاية هو الشيش طاووق بعد معانااه ولف كتير في المطاعم علشان توصل لشيش طاووق مميز (و مش ناشف!) وصلنا الي أن أحلى شيش طاووق ممكن تاكله هو ال عند الحاتي .. التتبيلة حلوة أوي فيها طعم ليمون وزعتر وغير كدة juicy اوي والقطع كبييرة والكمية مُشبعة جداا والسعر رخيص 50 جنيه للنص كيلو ..

    مفيش حاجة عجبتني من الأطباق الجانبية عند الحاتي خالص الممبار مليان زيت والكبيبة لونها وحش أوي ومليانة دهون فعلشان كدة السلطات بس هي أفضل حاجة مع المشاوي ..

    في كمان أفكار لوجبات عند الحاتي مناسبة أوي لو أنت راجع من الشغل وعايز وجبة فيها كل حاجة مُشبعة وسعرها كةيس هتلاقي دا موجود في المنيو زي مثلا أفكار لوجبة بطاطس مع 3 قطع دجاج وسعرها 18 جنيه أو تشكيلة مشاوي مع الرز بالخلطة وبطاطس وسلطة وسعرها 54 جنيه..

    من الأسماء المعروفة جدا في مصر المتخصصة في الكباب والكفتة وأنواع تانية من المشويات زي الكبدة والسجق والفراخ المشوية .. الحاتي بينضم لقائمة أشهر أسماء الكبابجية في مصر .. على الرغم من كدة ما بُبيلاقيش اعجاب ناس كتير أوي .. يعني مثلا هتلاقي جزء بيحب يتطلب من عنده الفراخ المشوية من أو الشيش طاووق أنا شخصيا من الناس دي .. هتلاقي ناس تانية بتحب كفتة الحاتي بس وبتبعد عن الكباب وهكذا مش هتلاقي الكل مُتفق على أن الحاتي كويس في كله.. الحاتي مؤخرا فتح فرع جديد في مدينتي بالتحديد في أرابيسك مول ودا الفرع ال أنا بتعامل معاه .. على الرغم من فروعه الكتير لكن ولا فرع منهم قعدته حلوة من حيث القعدة بالأضاءة بالديكور بكل حاجة فعلشان كدة متفكرش تاكل في المطعم ممكن تطلب دليفري أفضل بيوصل بسرعة جدا .. من الحاجات الجميلىة اوي ال أنصحك تركز عليها الفترة الجاية هو الشيش طاووق بعد معانااه ولف كتير في المطاعم علشان توصل لشيش طاووق مميز (و مش ناشف!) وصلنا الي أن أحلى شيش طاووق ممكن تاكله هو ال عند الحاتي .. التتبيلة حلوة أوي فيها طعم ليمون وزعتر وغير كدة juicy اوي والقطع كبييرة والكمية مُشبعة جداا والسعر رخيص 50 جنيه للنص كيلو .. مفيش حاجة عجبتني من الأطباق الجانبية عند الحاتي خالص الممبار مليان زيت والكبيبة لونها وحش أوي ومليانة دهون فعلشان كدة السلطات بس هي أفضل حاجة مع المشاوي .. في كمان أفكار لوجبات عند الحاتي مناسبة أوي لو أنت راجع من الشغل وعايز وجبة فيها كل حاجة مُشبعة وسعرها كةيس هتلاقي دا موجود في المنيو زي مثلا أفكار لوجبة بطاطس مع 3 قطع دجاج وسعرها 18 جنيه أو تشكيلة مشاوي مع الرز بالخلطة وبطاطس وسلطة وسعرها 54 جنيه..

    مطعم وكبابجى الحاتى

  • 1 نصيحة من 1 ( 1 مخالفة )

هل جربت هذا المكان؟

أكتب نصيحة
حمّل تطبيقات جيران على هاتفك المتنقل الان!