دى نابولى

دى نابولى السوق التجارى - محل رقم 260, القاهرة مدينة الرحاب
4 48
(نصيحتان )
46 يعجبهم
المعلومات الأساسية
الفئة بيتزا
المنطقة مدينة الرحاب
العنوان السوق التجارى - محل رقم 260
رقم الهاتف ...78484 شاهد الرقم +20 2 26078484
0

نصائح الناس اللي جرّبوا دى نابولى

إحكيلنا إذا جربته
  •   (جيد جداً)
    قبل 4 أعوام

    البيتزا جميلة جدًا

    الاحجام حلوه .. والطعم روعة

    تقعد تاكل لحد ما تتنفخ ..

    فى حب البيتزا دى نابولى يكسب

    البيتزا جميلة جدًا الاحجام حلوه .. والطعم روعة تقعد تاكل لحد ما تتنفخ .. فى حب البيتزا دى نابولى يكسب

    دى نابولى

  •   (جيد جداً)
    قبل 4 أعوام

    بيتزا دي نابولي من أحسن الأماكن ال ممكن تاكل فيها بيتزا في القاهرة ولكن للأسف موصلتش لمستوى الشهرة المناسب ليها وال تستحقه فعلا ودا يمكن لأن فروعه محدودة شوية مفيش غير فرعين بس واحد في الرحاب في منطقة السوق التجاري وفرع في مدينة نصر وبالتحديد في شارع مصطفى النحاس وعلشان كدة ناس كتير مسمعتش عنه غير ال جربوا فعلا واتعودا عليه..

    لو حبينا نتكلم عن المنيو فهتلاقيه زي أي منيو لأي مطعم بيتزا يعني الأنواع المتعارف عليها المارجريتا ,التونة , الهوت دوج, الخضار, الحلو أن كل الأنواع مميزة وليها مذاق خاص مختلف عن اي بيتزا تانية لكن لو هتزور بيتزا دي نابولي وعايز تعرف تحديدا أيه أحسن حاجة ممكن تاكلها فهتكون بيتزا الفراخ الحارة ودي عبارة عن قطع الفراخ مع فلفل حار وبصل وجبنة وطبعا عندك الأضافات ال ممكن تزودها زي ما انت عايز من الجبن أو الخضارودي سعرها كويس جدا بالنسبة لحجمها وجودتها وعامة الأسعار أصلا كلها في بيتزا دي ناوبلي معقولة جدا بتبدأ تقريبا من 25 جنيه للحجم الصغير و 35 للوسط وأقصى سعر عنده 65 ودا حجم عائلي كبير جدا ويكفي 5 أشخاص ..

    من الأنواع المميزة بردو نوع اسمه بيتزا روما ودي عبارة عجبنة البيتزا الرقيقة وعليها جمبري وبصل وجبنة طبعا وأوراق جرجير طازه نكهات كلها متمازجة مع بعض..

    في كمان أنواع للبيتزا المحشية موجودة في المنيو وهما مش كتير هما 3 أنواع بس نوع كله خاص لمُحبي الأجبان ودي عبارة عن صلصة الطماطم مع أكتر من نوع جبنة زي الكيري والريكفورد والشدير ولكن أنا منصحكش بأي نوع من أنواع البيتزا المحشية الأنواع التاية أحسن كتير وخاصة بيتزا روما ال اتكلمت عليها..

    غير كدة هتلاقي تشكيلة لأنواع كتيرة في المنيو لازم تجرب في كل مرة نوع مختلف وممكن تطلب كمان اي نوع من أنواع فواتح الشهية الموجودة في المنيو زي حلقات البصل المقلية أو أجنجة الدجاج بالصوص أو الخبز بالثوم والجبنة ودي كمان من الحاجات ال أسعارها مناسب جدا أغلى حاجة فيها 25 جنيه ودي لأجنجة الفراخ بالصوص ويتكون 12 قطعة غبر كدة باقي فواتح الشهية أسعارها بتبدأ من 8 جنيه.

    بيتزا دي نابولي لازم تكون اختيارك الجاي لما تقرر تاكل بيتزا ;)

    بيتزا دي نابولي من أحسن الأماكن ال ممكن تاكل فيها بيتزا في القاهرة ولكن للأسف موصلتش لمستوى الشهرة المناسب ليها وال تستحقه فعلا ودا يمكن لأن فروعه محدودة شوية مفيش غير فرعين بس واحد في الرحاب في منطقة السوق التجاري وفرع في مدينة نصر وبالتحديد في شارع مصطفى النحاس وعلشان كدة ناس كتير مسمعتش عنه غير ال جربوا فعلا واتعودا عليه.. لو حبينا نتكلم عن المنيو فهتلاقيه زي أي منيو لأي مطعم بيتزا يعني الأنواع المتعارف عليها المارجريتا ,التونة , الهوت دوج, الخضار, الحلو أن كل الأنواع مميزة وليها مذاق خاص مختلف عن اي بيتزا تانية لكن لو هتزور بيتزا دي نابولي وعايز تعرف تحديدا أيه أحسن حاجة ممكن تاكلها فهتكون بيتزا الفراخ الحارة ودي عبارة عن قطع الفراخ مع فلفل حار وبصل وجبنة وطبعا عندك الأضافات ال ممكن تزودها زي ما انت عايز من الجبن أو الخضارودي سعرها كويس جدا بالنسبة لحجمها وجودتها وعامة الأسعار أصلا كلها في بيتزا دي ناوبلي معقولة جدا بتبدأ تقريبا من 25 جنيه للحجم الصغير و 35 للوسط وأقصى سعر عنده 65 ودا حجم عائلي كبير جدا ويكفي 5 أشخاص .. من الأنواع المميزة بردو نوع اسمه بيتزا روما ودي عبارة عجبنة البيتزا الرقيقة وعليها جمبري وبصل وجبنة طبعا وأوراق جرجير طازه نكهات كلها متمازجة مع بعض.. في كمان أنواع للبيتزا المحشية موجودة في المنيو وهما مش كتير هما 3 أنواع بس نوع كله خاص لمُحبي الأجبان ودي عبارة عن صلصة الطماطم مع أكتر من نوع جبنة زي الكيري والريكفورد والشدير ولكن أنا منصحكش بأي نوع من أنواع البيتزا المحشية الأنواع التاية أحسن كتير وخاصة بيتزا روما ال اتكلمت عليها.. غير كدة هتلاقي تشكيلة لأنواع كتيرة في المنيو لازم تجرب في كل مرة نوع مختلف وممكن تطلب كمان اي نوع من أنواع فواتح الشهية الموجودة في المنيو زي حلقات البصل المقلية أو أجنجة الدجاج بالصوص أو الخبز بالثوم والجبنة ودي كمان من الحاجات ال أسعارها مناسب جدا أغلى حاجة فيها 25 جنيه ودي لأجنجة الفراخ بالصوص ويتكون 12 قطعة غبر كدة باقي فواتح الشهية أسعارها بتبدأ من 8 جنيه. بيتزا دي نابولي لازم تكون اختيارك الجاي لما تقرر تاكل بيتزا ;)

    دى نابولى

هل جربت هذا المكان؟

أكتب نصيحة
حمّل تطبيقات جيران على هاتفك المتنقل الان!