بريد باسكت

بريد باسكت امريكانا بلازا - امتداد محور 26 يوليو - الشيخ زايد, القاهرة مدينة الشيخ زايد
4 3
(نصيحة واحدة )
2 يعجبهم
المعلومات الأساسية
الفئة مخابز ، حلويات ، معجنات
المنطقة مدينة الشيخ زايد
العنوان امريكانا بلازا - امتداد محور 26 يوليو - الشيخ زايد
رقم الهاتف ...90733 شاهد الرقم +20 11 00090733
  • الخدمة:
    1. خدمة التوصيل
0

نصائح الناس اللي جرّبوا بريد باسكت

إحكيلنا إذا جربته
  •   (جيد جداً)
    قبل 4 أعوام

    لما تكون عايز تكسر روتين الفطار الممل بتاع كل يوم أو لو عايز حاجة خفيفة بين الوجبات أو حتى وجبة غدا صحية يبقى لازم يكون اختيارك من بريد باسكت..

    من أكتر الأماكن ال فيها كل أنواع المخبوزات ال ممكن تتخيلها والمميز فعلا انه كل منتجاته فريش مفيش حاجة بايتة ولا قديمة الكلام دا بينطبق على كل فروع بريد باسكت ..من الأختيارات الظريفة جدا ال ممكن تكون منها سندوتش هي أنك تختار عيش كيتكا ودا بيكون عيش على شكل ضفيرة مع حشوة الخضار المشوي وجبنة الموتزاريلا (16 جنيه) أو اي نوع من أنواع خبز القمح الكامل مع التونة بالمايونيز والذرة الحلوة (24 جنيه) اختيارات العيش مع الحشوات كتيرة جدا وتشجعك انك تحافظ على نظام غذائي صحي خلال فترة النهار..

    بالنسبة للمخبوزات التانية فهتلاقي كرواسون الزعتر من أحلى الحاجات ال نكهتها وطعمها غني جداا ومختلف عن أي كرواسون ممكن تاكله في أي حتة تانية..

    نفس الكلام بينطبق على الجزء الخاص بالحلويات في بريد باسكت من حيث أن كل حاجة طازة وطعمها حلو وفي كمان كذا اختيار لحلويات صحية بدون سكر زي مافن الجزر(4 جنيه للميني) و (8 جنيه للكبيرة ) ودي تطلبها لو انت عامل دايت وعايز حلو خفيف مع القهوة كوجبة خفيفة بين الوجبات الرئيسية ..

    لما تكون عايز تكسر روتين الفطار الممل بتاع كل يوم أو لو عايز حاجة خفيفة بين الوجبات أو حتى وجبة غدا صحية يبقى لازم يكون اختيارك من بريد باسكت.. من أكتر الأماكن ال فيها كل أنواع المخبوزات ال ممكن تتخيلها والمميز فعلا انه كل منتجاته فريش مفيش حاجة بايتة ولا قديمة الكلام دا بينطبق على كل فروع بريد باسكت ..من الأختيارات الظريفة جدا ال ممكن تكون منها سندوتش هي أنك تختار عيش كيتكا ودا بيكون عيش على شكل ضفيرة مع حشوة الخضار المشوي وجبنة الموتزاريلا (16 جنيه) أو اي نوع من أنواع خبز القمح الكامل مع التونة بالمايونيز والذرة الحلوة (24 جنيه) اختيارات العيش مع الحشوات كتيرة جدا وتشجعك انك تحافظ على نظام غذائي صحي خلال فترة النهار.. بالنسبة للمخبوزات التانية فهتلاقي كرواسون الزعتر من أحلى الحاجات ال نكهتها وطعمها غني جداا ومختلف عن أي كرواسون ممكن تاكله في أي حتة تانية.. نفس الكلام بينطبق على الجزء الخاص بالحلويات في بريد باسكت من حيث أن كل حاجة طازة وطعمها حلو وفي كمان كذا اختيار لحلويات صحية بدون سكر زي مافن الجزر(4 جنيه للميني) و (8 جنيه للكبيرة ) ودي تطلبها لو انت عامل دايت وعايز حلو خفيف مع القهوة كوجبة خفيفة بين الوجبات الرئيسية ..

    بريد باسكت

هل جربت هذا المكان؟

أكتب نصيحة
حمّل تطبيقات جيران على هاتفك المتنقل الان!