Makani

(two reviews )
5 hearted
Information
Category Asian
Region: Maadi
Address Rd. 250 Maadi Grand Mall Sq - In Front Of Maadi Grand Mall
Phone ...00188 see No.

Reviews by people who tried Makani

Tell us if you tried it
  •   (Great)
    over 3 years ago

    من الأماكن المميزة في وجود تنوع شامل في كل الأكلات اللي بيقدمها تعرف تفطر عنده أو تتغدا كل حاجة موجودة .

    المكان أصلاً لطيف و هادي و جوه ظريف تحب تروحه على طول .

    ممكن تجرب على الفطار الأومليت بالجبنةو الطماطم ، بالإضافة انه عنده برده الكرواسون و الباتيه و غيره .

    السوشي برده موجود عنده وبحب أوي سلطة الفراخ و الذرة مميزة .

    أسعاره معقولة جداً بالنسبة للي بيقدمه .

    من الأماكن المميزة في وجود تنوع شامل في كل الأكلات اللي بيقدمها تعرف تفطر عنده أو تتغدا كل حاجة موجودة . المكان أصلاً لطيف و هادي و جوه ظريف تحب تروحه على طول . ممكن تجرب على الفطار الأومليت بالجبنةو الطماطم ، بالإضافة انه عنده برده الكرواسون و الباتيه و غيره . السوشي برده موجود عنده وبحب أوي سلطة الفراخ و الذرة مميزة . أسعاره معقولة جداً بالنسبة للي بيقدمه .

    Makani

  •   (Great)
    over 3 years ago

    مكاني من أكتر الأماكن ال مش هيختلف عليها أتنين..وهو الحل الأمثل لخلافات هنخرج فين ولا هناكل ايه ودا لأنه ببساطة عنده منيو متنوع جدا من أول وجبات الأفطار لغاية السوشي بار ال زود شهرة المكان أكتر في الفترة الأخيرة فعلشان كدة هو ملتقي لأذواق ناس كتير جدا حتى متبعي الحميات الغذائية هيلاقو اختيارات صحية كتير في منيو مكاني زي الخضار المشوي وسندوتش سلطة التونة وسلطة الدجاج المشوي ..لو حابب تفطر في مكاني فأحلى حاجة ممكن تطلبها هي البيض المقلي مع البيكون والتوست وأكيد أكيد هتحتاج تطلب قهوة لأنها كمان حلوة وكدة الفطار دا ممكن يكلفك في حدود ال 50 جنيه..

    طبعا دا غير باقي الأختيارات الموجودة من الكرواسون والباتيه والمخبوزات المتنوعة وغالبا سعرهم مناسب جدا بيدأ من 12 جنيه للقطعة ..

    مكاني تجربة حلوة وأنصح بيها الكل.

    مكاني من أكتر الأماكن ال مش هيختلف عليها أتنين..وهو الحل الأمثل لخلافات هنخرج فين ولا هناكل ايه ودا لأنه ببساطة عنده منيو متنوع جدا من أول وجبات الأفطار لغاية السوشي بار ال زود شهرة المكان أكتر في الفترة الأخيرة فعلشان كدة هو ملتقي لأذواق ناس كتير جدا حتى متبعي الحميات الغذائية هيلاقو اختيارات صحية كتير في منيو مكاني زي الخضار المشوي وسندوتش سلطة التونة وسلطة الدجاج المشوي ..لو حابب تفطر في مكاني فأحلى حاجة ممكن تطلبها هي البيض المقلي مع البيكون والتوست وأكيد أكيد هتحتاج تطلب قهوة لأنها كمان حلوة وكدة الفطار دا ممكن يكلفك في حدود ال 50 جنيه.. طبعا دا غير باقي الأختيارات الموجودة من الكرواسون والباتيه والمخبوزات المتنوعة وغالبا سعرهم مناسب جدا بيدأ من 12 جنيه للقطعة .. مكاني تجربة حلوة وأنصح بيها الكل.

    Makani

Did you try this place?

Write a review