شرقي في القاهرة

10 نتائج من 704
الخصائص :
فاتح الآن (05:24 AM)
خدمة التوصيل
جلسات خارجية
لا يقدم الكحول
المزيد ...
المناطق :
  • اغاخان
  • الأزبكية
  • الأزهر
  • الأميرية
المزيد ...
الفئات :
  • شرقي
  • مأكولات محلية
  • عالمي
  • وجبات سريعة
المزيد ...
الأسعار :
    • الفئة: شرقي
      المنطقة: مدينة نصر
      الجناني للمأكولات الشامية
      Laila Mamilly

      الجناني مطعم في مكان استراتيجي جدا في مدينة نصر اللي هو بعد مصطفى النحاس واخد ناصية قصاد السراج مول .. و جنبيه في محل عصاير و ده شيء يعتبر ميزة عظيمة طبعا .. المكان متقسم مكان للفول و الفلافل السوري…

    • 52.  Hadramot El Obour - Kasr El Mandy
      الفئة: شرقي
      المنطقة: مدينة نصر
      حضرموت العبور - قصر المندي
      Abdullah Mamilly

      قصر المندى مكان مميز جدا بيقدم اصناف ممكن متلاقهاش فالمطاعم التانية زي المندى و الكبسة اللي بيكونو لحم او فراخ بيتميز بالبهارات الى بيضفها ع الرز و بيعمل منه طعم خيالى الفراخ مندى على طول باكلها و…

    • 53.  Abdou Kofta
      الفئة: شرقي
      المنطقة: المهندسين
      عبده كفتة
      Omar Saeed Ahmed

      عبده كفتة حقيقة خلينا نبدا بان الفرع ده احلي كتير من فرع مدينة نصر .. الفرع ده الخدمة فيه احلي و الاكل كمان .. معرفش ليه هو احسن كده ومش مهتمين بالتاني .. لكن خلينا ندخل في الموضوع من اسمه هو بيقدم…

    • 54.  Fawaz El Soury
      الفئة: شرقي
      المنطقة: فيصل
      فواز السورى
      Omar Saeed Ahmed

      فواز السوري الحقيقة من احسن محلات الي بتقدم اكل سوري في فيصل .. لكن ميخرجش برا .. ده مش عيب علي فكره لكن هو مشكلته انه مبيطورش و بقي الناس الي بتعمل الاكل مصريين .. و علي راي المثل ادي العيش لخبازه…

    • 55.  Hadramawt
      الفئة: شرقي
      المنطقة: المهندسين
      حضرموت
      Alaa Afifi

      أحنا فى الشركة عندنا المدير بيعمل لينا غداء جماعى كل الشهر المره دى كانت من حضرموت على ما اتذكر كانت الوجبة نص فرخة وأرز بسمتى كتير و قطعتين كباب و السلطات طبعا تعليقى الوحيد الى خلانى أكره فكره انى…

    • 56.  Abdou Kofta
      الفئة: شرقي
      المنطقة: مدينة نصر
      عبده كفتة
      Alyaa Afifi

      كنت فى مدينة نصر وكنت جعانة لقيت قدامى عبده كفتة قولت اجرب لما طلبت كانت الكفته نوعا ما مش لذيذة مش حسيتها والخدمة كانت متوسطة الحال وده نتيجة انى خرجت على طول من غير ما اكمل اللى طلبته بس اهو الجوع…

    • 57.  Kenoz Restaurant
      الفئة: عالمي, شرقي
      المنطقة: سيتي ستارز
      مطعم كنوز
      Mohamed Magdy Zinhom

      زمان كنوز ده كان من الاماكن المفضلة بالنسبالى فى سيتى ستارز لما احب اشرب حاجة او اتغدى فى بعض الاحيان دلوقتى المكان بقى سىء نسبيا فى مستوى مشروباته و الشيش هناك بقت سيئة جدا جدا .. ديكور المكان…

    • 58.  Olive & Oil
      الفئة: شرقي
      المنطقة: كايرو فيستيفال سيتي مول
      أوليف اند أويل
      Manar Magdy

      المنافسة بقت قوية جدا بين المطاعم اللبنانية الموجودة في القاهرة بعد ما كان صعب جدا تلاقي مطعم لبناني واحد مميز ودا في حد ذاته شئ كويس..أوليف اند أويل واحد من المطاعم دي وأعتقد انه أكتر واحد محتاج…

    • 59.  Kababgy Antar
      الفئة: شرقي
      المنطقة: مدينة نصر
      كبابجى عنتر
      Mahmud Dawud

      عنتر الكبابجي، لو عندك عزومة، أو سهرة مع صحابك ممكن تكلم عنتر الكبابجي وهو هيقوم معاك بالواجب، بيانات الدليفري في الآخر. عنتر بيعمل مشاوي دجاج ولحوم؛ كباب وكفتة وريش، وفراخ مشوية، وكبدة وكلاوي،…

    • 60.  Beit El Mandy
      الفئة: شرقي
      المنطقة: الهرم
      بيت المندي
      Omar Saeed Ahmed

      مفتكرش امتي اخر مرة كلت اكله حلوة وندمت علي سعرها :D بس الحقيقة في بيت المندي هما ناس حلوة جدا .. اكلهم نضيف فوق المتوقع .. دايما عندهم حاجة جديدة ممكن يقدمهالك .. اه عندهم مساويء كتير ان ممكن بعد ما…

    10 نتائج من 704
    حمّل تطبيقات جيران على هاتفك المتنقل الان!