مطعم مهراجا الهندي

مطعم مهراجا الهندي شارع اسماعيل محمد - بالقرب من فندق فلامنكو, القاهرة الزمالك
4 20 (نصيحة واحدة)
19 يعجبهم
المعلومات الأساسية
الفئة هندي
المنطقة الزمالك
العنوان شارع اسماعيل محمد - بالقرب من فندق فلامنكو
رقم الهاتف 88120... شاهد الرقم
ساعات العمل
مغلق الان
فاتح الان
الاحد: من 01:00 مساءً إلى 01:00 صباحاً
الاثنين: من 01:00 مساءً إلى 01:00 صباحاً
الثلاثاء: من 01:00 مساءً إلى 01:00 صباحاً
الاربعاء: من 01:00 مساءً إلى 01:00 صباحاً
الخميس: من 01:00 مساءً إلى 01:00 صباحاً
الجمعة: من 01:00 مساءً إلى 01:00 صباحاً
السبت: من 01:00 مساءً إلى 01:00 صباحاً
  • الخدمة:
    1. خدمة التوصيل

نصائح الناس اللي جرّبوا مطعم مهراجا الهندي

إحكيلنا إذا جربته
  •   (جيد جداً)
    قبل عامين

    أجواء المطعم هندية ومثيرة، المطعم بيقدم أنواع مختلفة من المأكولات المشهورة والمألوفة لكن علي الطريقة الهندية بتوابل وماتيريالز هندية، أرشح سمبوسك الفراخ 4 قطع ب 15ج، وأرشح فيله سمك مشوي، هو عبارة عن قطع فيليه سمك متبلة بالخلطة السرية ومشوية بالتنور على الفحم، وبيعمل لحم مشوي علي الفحم بالتنور، اللحم لذيذ جدا وسهل في الأكل، أرشح كباب مهرجا شامي باالحم الهندي والتوابل الهندية الفشيخة، سعره 45ج.

    أرشح حساء العدس الهندي سعره 15ج.

    بيعمل مأكولات بحرية ومشوية بالتنور، أرشج جمبري مشوي؛ عبارة عن قطع قريدس متبلة بالخلطة السرية و مشوية بالتنور على الفحم، سعره 90ج.

    المطعم بيقدم دجاج مشوي بالتنور، أرشح صدور فراخ بالأعشاب، عبارة صدور دجاج قطع متبلة باللبن والأعشاب ومشوية سعرها 40ج.

    أرشح شاهي مورج عبارة عن قطع من فخد الفراخ متبلة مع صلصة الكاجو والبهارات اللذيذة، سعره 40ج.

    الحقيقة المنيو مليان كل ما تشتهي الأنفس، والليست كلها تفتح النفس، بالنسبة لوجبات الأرز، فالأرز البسمتي مع الخلطة السرية، بيتقدم مع وجبات مختلفة من اللحمة والفراخ، والأسماك، والخضار، أرشح لامب برياني، عبارة عن اللحمة الهندية مع الارز البسمتي والبهارات اللذيذة، سعره 50ج.

    لازم تجربوا العيش الهندي، أرشح تشيز نان؛ عيش هندي بالجبنة سعره 15ج.

    بالنسبة للتحلية، أرشح كاجركا حلوي، عبارة عن بودينج جزر علي الطريقة الهندية سعره 10ج.

    بيانات الدليفري: لو أنت موجود في الأماكن دي، تقدر تطلب أي أوردر في مواعيد عمل المطعم اللي هي من 1 الظهر لحد 1 صباحًا، مدينة الرحاب, الدقي, مصر الجديدة, مساكن شيراتون, المهندسين, مدينة نصر, القاهرة الجديدة, الزمالك, العجوزة, التجمع الخامس.

    رقم الدليفري: 01111188120

    أجواء المطعم هندية ومثيرة، المطعم بيقدم أنواع مختلفة من المأكولات المشهورة والمألوفة لكن علي الطريقة الهندية بتوابل وماتيريالز هندية، أرشح سمبوسك الفراخ 4 قطع ب 15ج، وأرشح فيله سمك مشوي، هو عبارة عن قطع فيليه سمك متبلة بالخلطة السرية ومشوية بالتنور على الفحم، وبيعمل لحم مشوي علي الفحم بالتنور، اللحم لذيذ جدا وسهل في الأكل، أرشح كباب مهرجا شامي باالحم الهندي والتوابل الهندية الفشيخة، سعره 45ج. أرشح حساء العدس الهندي سعره 15ج. بيعمل مأكولات بحرية ومشوية بالتنور، أرشج جمبري مشوي؛ عبارة عن قطع قريدس متبلة بالخلطة السرية و مشوية بالتنور على الفحم، سعره 90ج. المطعم بيقدم دجاج مشوي بالتنور، أرشح صدور فراخ بالأعشاب، عبارة صدور دجاج قطع متبلة باللبن والأعشاب ومشوية سعرها 40ج. أرشح شاهي مورج عبارة عن قطع من فخد الفراخ متبلة مع صلصة الكاجو والبهارات اللذيذة، سعره 40ج. الحقيقة المنيو مليان كل ما تشتهي الأنفس، والليست كلها تفتح النفس، بالنسبة لوجبات الأرز، فالأرز البسمتي مع الخلطة السرية، بيتقدم مع وجبات مختلفة من اللحمة والفراخ، والأسماك، والخضار، أرشح لامب برياني، عبارة عن اللحمة الهندية مع الارز البسمتي والبهارات اللذيذة، سعره 50ج. لازم تجربوا العيش الهندي، أرشح تشيز نان؛ عيش هندي بالجبنة سعره 15ج. بالنسبة للتحلية، أرشح كاجركا حلوي، عبارة عن بودينج جزر علي الطريقة الهندية سعره 10ج. بيانات الدليفري: لو أنت موجود في الأماكن دي، تقدر تطلب أي أوردر في مواعيد عمل المطعم اللي هي من 1 الظهر لحد 1 صباحًا، مدينة الرحاب, الدقي, مصر الجديدة, مساكن شيراتون, المهندسين, مدينة نصر, القاهرة الجديدة, الزمالك, العجوزة, التجمع الخامس. رقم الدليفري: 01111188120

    مطعم مهراجا الهندي

هل جربت هذا المكان؟

أكتب نصيحة
حمّل تطبيقات جيران على هاتفك المتنقل الان!