انتى انز

انتى انز 76 ش 9 - بجوار جولى للبصريات, القاهرة المعادي
5 91 (نصيحتان)
89 يعجبهم
المعلومات الأساسية
الفئة وجبات سريعة
المنطقة المعادي
العنوان 76 ش 9 - بجوار جولى للبصريات
رقم الهاتف 29128... شاهد الرقم

نصائح الناس اللي جرّبوا انتى انز

إحكيلنا إذا جربته
  •   (فوق الخيال)
    قبل عامين

    مطعم فكرته مختلفة جدا فى تقديم الوجبات السريعة من حيث الاصناف اللى بيقدمها و المشروبات اللى بيوجدها فى المنيو ..

    المطعم ده اول معرفتى بيه كانت فى فرع شارع 9 فى المعادى بس بعد كده لقيته فى اغلب المولات فى القاهرة ..

    المطعم بيقدم بريتزل اللى هو عبارة عن هوت دوج او سوسيس بس عليه خلطة من برة بس تحفة فعلا مع اضافات الجبنية بيكون طعمه سحرى و كمان عندهم البطاطس الودجز حلوة جدا ..

    غير بقى لو انت من هواة المشروبات المثلجة هتلاقى تشكيلة تحفة من الكيوى و البلو بيرى و الشيرى و البطيخ و غيرهم بالوان كمان مميزة عشان يشدوا النظر فى التقديم ..

    مطعم فكرته مختلفة جدا فى تقديم الوجبات السريعة من حيث الاصناف اللى بيقدمها و المشروبات اللى بيوجدها فى المنيو .. المطعم ده اول معرفتى بيه كانت فى فرع شارع 9 فى المعادى بس بعد كده لقيته فى اغلب المولات فى القاهرة .. المطعم بيقدم بريتزل اللى هو عبارة عن هوت دوج او سوسيس بس عليه خلطة من برة بس تحفة فعلا مع اضافات الجبنية بيكون طعمه سحرى و كمان عندهم البطاطس الودجز حلوة جدا .. غير بقى لو انت من هواة المشروبات المثلجة هتلاقى تشكيلة تحفة من الكيوى و البلو بيرى و الشيرى و البطيخ و غيرهم بالوان كمان مميزة عشان يشدوا النظر فى التقديم ..

    انتى انز

  •   (فوق الخيال)
    قبل عامين

    مطعم auntie anne's من المطاعم المعروفة بحلاوة أكلها ، لما تروح اي فرع من فروع المطعم هتقدر تشوف الأكل وهو بيتعمل قدامك هتلاقي في نضافة ولباقة في التعامل من الموظفين.

    auntie anne's مش بتاع أكل بس، العصائر بتاعته هايلة يعني لو حد مبيحبش المشروبات الغازية ممكن يختار العصائر مع الوجبة او يشرب عصير بس، المطعم مناسب جدا للخروجات والإجتماعات هادي ونضيف.

    نيجي للوجبة بتتقدم سخونة لانها بتكون جاية من المطبخ على الطول، البطاطس وحلاوة البطاطس مع الصوص الجبينة مع السندوتش أوالبيتزا بتكون هايل.

    بدون تفكير auntie anne's الأختيار الأمثل للوجبات السريعية لو انت قريب من المعادي اخطف راجلك لحد شارع 9 هتلاقيه والقعدة في openair أخر انبساط

    مطعم auntie anne's من المطاعم المعروفة بحلاوة أكلها ، لما تروح اي فرع من فروع المطعم هتقدر تشوف الأكل وهو بيتعمل قدامك هتلاقي في نضافة ولباقة في التعامل من الموظفين. auntie anne's مش بتاع أكل بس، العصائر بتاعته هايلة يعني لو حد مبيحبش المشروبات الغازية ممكن يختار العصائر مع الوجبة او يشرب عصير بس، المطعم مناسب جدا للخروجات والإجتماعات هادي ونضيف. نيجي للوجبة بتتقدم سخونة لانها بتكون جاية من المطبخ على الطول، البطاطس وحلاوة البطاطس مع الصوص الجبينة مع السندوتش أوالبيتزا بتكون هايل. بدون تفكير auntie anne's الأختيار الأمثل للوجبات السريعية لو انت قريب من المعادي اخطف راجلك لحد شارع 9 هتلاقيه والقعدة في openair أخر انبساط

    انتى انز

هل جربت هذا المكان؟

أكتب نصيحة
حمّل تطبيقات جيران على هاتفك المتنقل الان!