Maharaja Indian Restaurant

Maharaja Indian Restaurant Muhammad Ismael Street - Near Flamingo Hotel, Cairo Zamalek
4 20 (one review)
19 hearted
Information
Category Indian
Region: Zamalek
Address Muhammad Ismael Street - Near Flamingo Hotel
Phone 88120... see No.
Opening hours
Closed now
Open now
Sunday: From  01:00 PM  To  01:00 AM
Monday: From  01:00 PM  To  01:00 AM
Tuesday: From  01:00 PM  To  01:00 AM
Wednesday: From  01:00 PM  To  01:00 AM
Thursday: From  01:00 PM  To  01:00 AM
Friday: From  01:00 PM  To  01:00 AM
Saturday: From  01:00 PM  To  01:00 AM
  • Service Type:
    1. Delivery

Reviews by people who tried Maharaja Indian Restaurant

Tell us if you tried it
  •   (Great)
    over 2 years ago

    أجواء المطعم هندية ومثيرة، المطعم بيقدم أنواع مختلفة من المأكولات المشهورة والمألوفة لكن علي الطريقة الهندية بتوابل وماتيريالز هندية، أرشح سمبوسك الفراخ 4 قطع ب 15ج، وأرشح فيله سمك مشوي، هو عبارة عن قطع فيليه سمك متبلة بالخلطة السرية ومشوية بالتنور على الفحم، وبيعمل لحم مشوي علي الفحم بالتنور، اللحم لذيذ جدا وسهل في الأكل، أرشح كباب مهرجا شامي باالحم الهندي والتوابل الهندية الفشيخة، سعره 45ج.

    أرشح حساء العدس الهندي سعره 15ج.

    بيعمل مأكولات بحرية ومشوية بالتنور، أرشج جمبري مشوي؛ عبارة عن قطع قريدس متبلة بالخلطة السرية و مشوية بالتنور على الفحم، سعره 90ج.

    المطعم بيقدم دجاج مشوي بالتنور، أرشح صدور فراخ بالأعشاب، عبارة صدور دجاج قطع متبلة باللبن والأعشاب ومشوية سعرها 40ج.

    أرشح شاهي مورج عبارة عن قطع من فخد الفراخ متبلة مع صلصة الكاجو والبهارات اللذيذة، سعره 40ج.

    الحقيقة المنيو مليان كل ما تشتهي الأنفس، والليست كلها تفتح النفس، بالنسبة لوجبات الأرز، فالأرز البسمتي مع الخلطة السرية، بيتقدم مع وجبات مختلفة من اللحمة والفراخ، والأسماك، والخضار، أرشح لامب برياني، عبارة عن اللحمة الهندية مع الارز البسمتي والبهارات اللذيذة، سعره 50ج.

    لازم تجربوا العيش الهندي، أرشح تشيز نان؛ عيش هندي بالجبنة سعره 15ج.

    بالنسبة للتحلية، أرشح كاجركا حلوي، عبارة عن بودينج جزر علي الطريقة الهندية سعره 10ج.

    بيانات الدليفري: لو أنت موجود في الأماكن دي، تقدر تطلب أي أوردر في مواعيد عمل المطعم اللي هي من 1 الظهر لحد 1 صباحًا، مدينة الرحاب, الدقي, مصر الجديدة, مساكن شيراتون, المهندسين, مدينة نصر, القاهرة الجديدة, الزمالك, العجوزة, التجمع الخامس.

    رقم الدليفري: 01111188120

    أجواء المطعم هندية ومثيرة، المطعم بيقدم أنواع مختلفة من المأكولات المشهورة والمألوفة لكن علي الطريقة الهندية بتوابل وماتيريالز هندية، أرشح سمبوسك الفراخ 4 قطع ب 15ج، وأرشح فيله سمك مشوي، هو عبارة عن قطع فيليه سمك متبلة بالخلطة السرية ومشوية بالتنور على الفحم، وبيعمل لحم مشوي علي الفحم بالتنور، اللحم لذيذ جدا وسهل في الأكل، أرشح كباب مهرجا شامي باالحم الهندي والتوابل الهندية الفشيخة، سعره 45ج. أرشح حساء العدس الهندي سعره 15ج. بيعمل مأكولات بحرية ومشوية بالتنور، أرشج جمبري مشوي؛ عبارة عن قطع قريدس متبلة بالخلطة السرية و مشوية بالتنور على الفحم، سعره 90ج. المطعم بيقدم دجاج مشوي بالتنور، أرشح صدور فراخ بالأعشاب، عبارة صدور دجاج قطع متبلة باللبن والأعشاب ومشوية سعرها 40ج. أرشح شاهي مورج عبارة عن قطع من فخد الفراخ متبلة مع صلصة الكاجو والبهارات اللذيذة، سعره 40ج. الحقيقة المنيو مليان كل ما تشتهي الأنفس، والليست كلها تفتح النفس، بالنسبة لوجبات الأرز، فالأرز البسمتي مع الخلطة السرية، بيتقدم مع وجبات مختلفة من اللحمة والفراخ، والأسماك، والخضار، أرشح لامب برياني، عبارة عن اللحمة الهندية مع الارز البسمتي والبهارات اللذيذة، سعره 50ج. لازم تجربوا العيش الهندي، أرشح تشيز نان؛ عيش هندي بالجبنة سعره 15ج. بالنسبة للتحلية، أرشح كاجركا حلوي، عبارة عن بودينج جزر علي الطريقة الهندية سعره 10ج. بيانات الدليفري: لو أنت موجود في الأماكن دي، تقدر تطلب أي أوردر في مواعيد عمل المطعم اللي هي من 1 الظهر لحد 1 صباحًا، مدينة الرحاب, الدقي, مصر الجديدة, مساكن شيراتون, المهندسين, مدينة نصر, القاهرة الجديدة, الزمالك, العجوزة, التجمع الخامس. رقم الدليفري: 01111188120

    Maharaja Indian Restaurant

Did you try this place?

Write a review