Kamal Saad And Sons Paper Trading

Kamal Saad And Sons Paper Trading Alexandria El Mansheya
4.5 5 (3 reviews)
2 hearted
Information

Reviews by people who tried Kamal Saad And Sons Paper Trading

Tell us if you tried it
  •   (Out of this world)
    7 months ago

    اسعار

    وضمير

    من التجار المحترمين رحمه الله

    اسعار وضمير من التجار المحترمين رحمه الله

    Kamal Saad And Sons Paper Trading

  •   (Great)
    over 2 years ago

    كمال سعد، عنده كل المستلزمات المكتبيه، كله كله باسعار الجمله كمان.

    هتلاقي الورق الكانسون بكل الوانه، كل انواع الاقلام بكل اشكال السنون، بكل درجات السمك اللي انت عايزها من 0.3 الي 3 و4 كل الالوان والماركات.

    كل طلباتك لو عندك وايت بورد، ولو عايز دبابيس دباسه، الدباسات نفسها هتلاقيها هناك، وورق الهدايا، وعلب الالوان.كلها بكل انواعها وماركتها واححامها من 6 الوان لحد 42 لون واكتر كمان.

    فرش الرسم والوان الميه كمان موجوده، والوان الزيت، والالوان بتاعت الرسم ع الوش، والجليتر سواء رش او جيل، عنده كل واي حاجة عايز تلاقيها في مكتبه.

    ارشحه بشده لان هيفر في الفلوس والوقت والمجهود.

    كمال سعد، عنده كل المستلزمات المكتبيه، كله كله باسعار الجمله كمان. هتلاقي الورق الكانسون بكل الوانه، كل انواع الاقلام بكل اشكال السنون، بكل درجات السمك اللي انت عايزها من 0.3 الي 3 و4 كل الالوان والماركات. كل طلباتك لو عندك وايت بورد، ولو عايز دبابيس دباسه، الدباسات نفسها هتلاقيها هناك، وورق الهدايا، وعلب الالوان.كلها بكل انواعها وماركتها واححامها من 6 الوان لحد 42 لون واكتر كمان. فرش الرسم والوان الميه كمان موجوده، والوان الزيت، والالوان بتاعت الرسم ع الوش، والجليتر سواء رش او جيل، عنده كل واي حاجة عايز تلاقيها في مكتبه. ارشحه بشده لان هيفر في الفلوس والوقت والمجهود.

    Kamal Saad And Sons Paper Trading

  •   (Great)
    over 2 years ago

    مفيش حد في اسكندرية ميعرفش كمال سعد ، أشهر محل مستلزمات مكتبية في اسكندرية وواحد من علامات المنشية

    أي حد محتاج أي نوع من أنواع الورق أو الأقلام أو أي مستلزمات كتابة وطباعة .. يروح على طول على كمال سعد من غير تفكير .. هيلاقي كل اللي محتاجه وبأرخص سعر

    عطيت للمكان أربع نجوم بس عشان الخدمة محتاجة تبقى أحسن من كدة .. أوقات من كتر الزحمة ممكن تفضل واقف ربع ساعة أو أكتر عشان ييجي حد يشوف طلبك !

    مفيش حد في اسكندرية ميعرفش كمال سعد ، أشهر محل مستلزمات مكتبية في اسكندرية وواحد من علامات المنشية أي حد محتاج أي نوع من أنواع الورق أو الأقلام أو أي مستلزمات كتابة وطباعة .. يروح على طول على كمال سعد من غير تفكير .. هيلاقي كل اللي محتاجه وبأرخص سعر عطيت للمكان أربع نجوم بس عشان الخدمة محتاجة تبقى أحسن من كدة .. أوقات من كتر الزحمة ممكن تفضل واقف ربع ساعة أو أكتر عشان ييجي حد يشوف طلبك !

    Kamal Saad And Sons Paper Trading

Did you try this place?

Write a review