Jaber Fish

Jaber Fish Alexandria El Attarin
4 4 (one review)
3 hearted
Information

Reviews by people who tried Jaber Fish

Tell us if you tried it
  •   (Great)
    7 months ago

    رحت عند أسماك جابر خلال زيارتي لمدينة الاسكندرية...أفضل ما في هالمكان هو انهم بيطبخو السمك إلي لسة هلا طلع من البحر يعني مذاق مستحيل تلاقيه في أي مكان تاني.

    جربت من عنده الجمبري الجمبو والسمك السنجاري المعمول بفواكه البحر والسبيط (الكالماري) البانيه وكله كان أطيب من بعض. أسعاره مناسبة جداً ..كنا 4 أشخاص ودفعنا 450 جنيه.

    في مشكلتين بس عند أسماك جابر: الأولى إن مفيش مينيو لأنه بيعتمد على صيد كل يوم بيومه لذلك ما بتعرف شو رح تاكل فعلاً إلا بس تصل عنده والتانية هو إن مكان الجلوس متهالك جداً و مليان قطط. لذلك بنصح فيه وبقوه للطالبات الخارجية والتواصي خصوصاً لو لقيتو عنده جمبري.

    رحت عند أسماك جابر خلال زيارتي لمدينة الاسكندرية...أفضل ما في هالمكان هو انهم بيطبخو السمك إلي لسة هلا طلع من البحر يعني مذاق مستحيل تلاقيه في أي مكان تاني. جربت من عنده الجمبري الجمبو والسمك السنجاري المعمول بفواكه البحر والسبيط (الكالماري) البانيه وكله كان أطيب من بعض. أسعاره مناسبة جداً ..كنا 4 أشخاص ودفعنا 450 جنيه. في مشكلتين بس عند أسماك جابر: الأولى إن مفيش مينيو لأنه بيعتمد على صيد كل يوم بيومه لذلك ما بتعرف شو رح تاكل فعلاً إلا بس تصل عنده والتانية هو إن مكان الجلوس متهالك جداً و مليان قطط. لذلك بنصح فيه وبقوه للطالبات الخارجية والتواصي خصوصاً لو لقيتو عنده جمبري.

    Jaber Fish

Did you try this place?

Write a review