Burger Fuel

Burger Fuel 80 Rd 9 - Maadi (between Zööba & The Coffee Bean & Tea Leaf), Cairo Maadi
4 14 (one review)
13 hearted
Information
Category Burger
Region: Maadi
Address 80 Rd 9 - Maadi (between Zööba & The Coffee Bean & Tea Leaf)
Phone 91200... see No.

Reviews by people who tried Burger Fuel

Tell us if you tried it
  •   (Great)
    over 2 years ago

    المنافسة بتزيد كل فترة بين مطاعم البرجر ودا لأنه بقينا نسمع أسماء مطاعم برجر كتير الفترة ال فاتت في القاهرة ودا بيخلي كل مطعم ينزل أنواع مختلفة سواء في برجر الدجاج أو اللحم أو ينوع في الأضافات والصلصات ال بتتضاف .. برجر فيول واحد من الأسماء الناجحة ال برزت مؤخرا ..مكانه في المعادي المطعم هادي وبسيط في قعدة جوة وقعدة برة.. القعدة جوة بتخليك شايف المطبخ كله من عدك لان عندهم نظام المطبخ الأمريكي المفتوح..

    الأكل حلو جدا ومختلف والأنواع مميزة فعلا خاصة أنواع برجر الدجاج ال أنصحك تجربها من عنده علطوول بيكون عبارة عن دجاج مشوي مش مقلي وبيتحط معاه شرائح أناناس مشوية ووخبز في حجمه الصغيروالسندتش تكلفته (38) طعمه حلو Juicy والفراخ تسويتها مظبوطة جدا مش ناشفة.

    الحلو والمميز بردو ال عجني أن على الرغم من انه مطعم بيقدم برجر وبس لكت هتلاقيه بيستخدم مكونات صحية بردو في المنيو وودي من الحاجات ال بتعلم الناس ازاي تعمل طبق صحي من مكونات بسييطة زي "الموتو بايتس" ودا عبارة عن جزر مع قرع عسلي والحمص وزنجبيل (29 جنيه) بيتقدموا مع صلصة زبادي بالطماطم ..

    المنيو في برجر فيول مختلف ومميز وجدير جدا بالمنافسة مع باقي مطاعم البرجر

    المنافسة بتزيد كل فترة بين مطاعم البرجر ودا لأنه بقينا نسمع أسماء مطاعم برجر كتير الفترة ال فاتت في القاهرة ودا بيخلي كل مطعم ينزل أنواع مختلفة سواء في برجر الدجاج أو اللحم أو ينوع في الأضافات والصلصات ال بتتضاف .. برجر فيول واحد من الأسماء الناجحة ال برزت مؤخرا ..مكانه في المعادي المطعم هادي وبسيط في قعدة جوة وقعدة برة.. القعدة جوة بتخليك شايف المطبخ كله من عدك لان عندهم نظام المطبخ الأمريكي المفتوح.. الأكل حلو جدا ومختلف والأنواع مميزة فعلا خاصة أنواع برجر الدجاج ال أنصحك تجربها من عنده علطوول بيكون عبارة عن دجاج مشوي مش مقلي وبيتحط معاه شرائح أناناس مشوية ووخبز في حجمه الصغيروالسندتش تكلفته (38) طعمه حلو Juicy والفراخ تسويتها مظبوطة جدا مش ناشفة. الحلو والمميز بردو ال عجني أن على الرغم من انه مطعم بيقدم برجر وبس لكت هتلاقيه بيستخدم مكونات صحية بردو في المنيو وودي من الحاجات ال بتعلم الناس ازاي تعمل طبق صحي من مكونات بسييطة زي "الموتو بايتس" ودا عبارة عن جزر مع قرع عسلي والحمص وزنجبيل (29 جنيه) بيتقدموا مع صلصة زبادي بالطماطم .. المنيو في برجر فيول مختلف ومميز وجدير جدا بالمنافسة مع باقي مطاعم البرجر

    Burger Fuel

Did you try this place?

Write a review